Gudars

va trötta vi är efter en härlig efter middag på parkisbadet..Minstingen har dykt idag igen,hon är ju för duktig.Sambon säger att hon brås på han.På det säger jag..asg...sambon kan ju knappt simma,se ut som en kraschlandad helikoper i ett hav när han sk.simmar,eller vad han gör,tar sej fram på nå vis.är kanske den så kallade bysimmningen..

passade badställe för dom som inte kan simma..




Efter badet och fikat,så var det dax för hemfärd.men först ett pitstop på öb,för inköp av vanisch och sköljmedel.Sambon säger att jag överkonsumerar vanisch och sköljmedel.men så är det inte,inte om jag får säga som jag tycker,och jag tycker kläderna ska lukta gott,nytvättat.

gissa gott folk,det är söndag,klockan är nio och min vecka i kalenderna är tom..vad är fel,vad kan ha hänt.?alla mina veckor är alltid fullsmetade,man ska hit och dit,fram&tillbaka.men denna är nästan tom.onsdagen är bokad.Vi kan ju kolla hur den ser ut imorgon..

Nu ska vi kolla film,sen blir det sängen..Sambon jobbar förmiddag och jag är trött.

Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0