Hälsa på

Lilla mamma och min lillesyrra Frida,så sällan man ses,men dom saknas i mitt hjärta.men det blir nog lätt så,attt dom har sitt och jag har mitt..
Alltid lika trevligt och lika trist att fara hem,för man vet att vi inte kommer att ses på så länge..

På förmiddagen tog jag och sambon en trevlig promenad med minstingen och hunden,härliga sol,men kallt..Men att solen lyser gör så mycket..gjorde en chili concarne när vi kom hem.Lätt att värma när kvällen kommer..

Tonåringen kom hem och åt,och minstingen fick gröt.sen på med bärsele och nått ärende till butiken och en rastning av hunden.Minstingen gillar verkligen att sitta i bärsele..vilket underlättar när vi ska ut med hunden..Vilken årstid är bäst för en hundägare..?Ja det kan man ju fråga sej,om om om igen..

Nu sover iaf minstingen sen en timme tillbaka,disken  är veck och allt ihop plockat..

Ibland funderar jag,jo det är sant,jag tänker...
Dom som blogga,har dom det liv dom bloggar om,eller det liv dom sklle vilja leva??
sen en sak till,övervikt,kort hår,långhår,osminkad vilka problem,ska man inte vara nöjd över att man har ett liv!!Att man är frisk,har någon att ge kärlek till,någon att få kärlek ifrån!!??
annajansson73.blogspot.com




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0