Idag

började dagen som vanligt runt halv 6 tiden,då vaknade minstingen och va vällingsugen.halv 7 kom Tonåringen opp och vi fikade frulle..skruvade ner minstingens säng,då hon på träffats för tredje dagen ståendes opp..flinandes med hela det tomma tandköttet..

Gjorde kyckling och currysås åt Sambon som skulle jobba em,själv gick jag till Henri på kaffe..Rätt som det va var hela huset fullt..Trevligt värre må jag säga.hade den folksamlingen varit hemma hos mej,ja då hade vi suttit som packade sillar.

Gick hem runt 4 och tog med hunden på en långtur,vilket väder,underbart..Underbart är kort,såg i tidningen att solen ska försvinna till helgen..jo men man tackar..gick och gick,kom hem efter en timme..

Sen utfodrade jag minstingen med gröt och gav även tonåringen mat..

Nu gör ja det som får men att fundera om våren är så härlig som man tycker..Torkar golv efter en otroligt grusig hund.Golvtokning står på schemat varje dag i flera veckor nu.Alltså det är ju så trist,som man inte hade annat och göra.men hunden är ju även en familjemedlem så det är vackert bara att torka på det.Inte skulle jag lämna bort mina barn bara för att dom kanske stökar ner eller kanske inte gör som jag säger.

Nått som jag fundera på idag är varför vissa måste ha beröm från andra,höra vad andra tycker om dom..varför kan man inte vara nöjd med den man är?
Facebook är en sådan grej,man ska hela tiden tala om vad man gör och hur man gör.Allt är bara rosamoln..idag bajsade ja två hårda korvar en lös..Mina barn har vrålat hela dagen,men det gör inget för dom e så söta.!!Jag har 40 graders feber,men livet är underbart..
Men va fan!!
Men det värsta,jag är så tjock och ful..va fan vill dom ha för kommentar på det!??då vill man bara ha lite beröm och få höra att man är sååå snygg och fin!???Är inte så tror ni!??hur tycker ni!?Sådana människor suger otroligt mycket energi,riktiga energitjuvar,energitjuvar håller jag mej borta ifrån,får dom har i ett tidigare liv förstört mitt levene.Så hör ni inget från mej,kan ni möjligtvis vara en energitjuv..
Men man måste älska sej själv innan man kan älska någon annan.

 
Påträffades någon sekund efter jag lagt henne i sängen,den goa lilla skitungen.Nu ska jag värma lite the,torka klart golvet och vänta in tonåringen..Sambon anländer väl inatt någongång och han saknad i mitt hjärta.

Bye bye..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0