Mammaträff..

utan barn vad är det?Som pannkaka utan sylt,mjukglass utan bägare.!

iaf så är det mammaträff hos H idag kl 12,trevligt md dom träffarna.har ju träffats en gång i veckan nu i snart ett år.Kul att se barnen växa och blomma ut.Men idag får jag gå dit utan minsingen som ska tillbringa sin dag hos farmor,mitt mammahjärta blöder.

Att få vakna varje morgon och känna sej lyckliga är härligt.sambon som jag älskar och inte vill mista,Tonåringen om är det underbaraste och den goaste människan på jorden,Minstingen som tar lika stor plats i mitt hjärtan som tonåringen..Sen är mitt hjärta fullt!Man vaknar och inser att man får tillbringa ytterligare en dag med dom man älskar.sambon och jag är som piff&puff,humle&dumle,knoll&tott..vi liksom hör ihop..Som ett ånglok,när jag inte orkar dra,drar han och viseversa.!ett underbart liv....ett liv som jag vill leva,som jag ska kämpa för.man måste vara rädda om varann!Rå om varann,man vet aldrig när livet tar slut..varje fredag får jag blommor,är inte det underbart.men då får ju sambon mat och matlåda av mej varje dag,tvättad tvätt och städat hem.!men det är väl också ett sett att vara mån om varann..

Nu ska vi på tur,jag och hunden..



Bye bye..  wiieee,mitt paket fråm H&M kom just..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0