Men va less

jag blir,har inte ni sådana dagar.Då ni känner er så less.!?Man kanske är helt ensam om sådana dagar.?
När vi skulle ut idag så gick fästerna till suffletten sönder,och gissa om jag blev less.Sambon som "lagat" den igår med dom ny fästerna som vi fått.Tur för han att han jobbade,för han var inte värd många ören då.En överglad hund runt benen,en trött skrikande unge och jag på klädd..Poff så skjuter jag muttrar,skruvar och fjädrar.Gahaaa va tokig jag blev.Tog två små spännband och laga suffletten med.Det är så klart inte sambons fel,men nog vill man ha en bov i det som händer,någon man kasta skit på.Så i mitt fall blev det min Sambo,men han var ju dock inte hemma(tur för han) och när han väl kommit hem så hade ju ilskan lagt sej och man kommit på att herregud,det är ju inte hans fel utan dom som skickat över den skitkonstruktionen.

less på den moddiga vägarna,snälla vill ha vår,hatar och orkar inte släpa vagnen runt dessa vägar..dag ut och dag in.Less på att laga mat och komma på vad som ska komma ner i magen.Less på att behöva dammsuga och less på att Minstingen står opp i sängen efter en hundradelssekund efter man lagt ner henne..Igår höll vi på en timme efter vi lagt henne,tills hon somnade utmattad,sittandes.Idag har vi hållt på i 28 minuter hittills,och hon verkar inte ge sej än..Vad jag däremot inte blir less på är skatteåterbäringen..Prisa gud...


Tjejlunch (om man nu kan kalla det tjejlunch,nu när killar na håller på att ta över) idag och det bjöds på flygande jakob,gott som tusan dock tycker nog inte min magge det.då jag fått uppsökt toan några gånger efter hemkomsten.Glupsk som man är,så äter man först och tänker sen..Underbar efterrätt..Nån smaskig digestivebotten och after 8 någonting ovanpå..


saknar min tonåring....


Bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0