Minstingen

har varit hos farmor hela dag lång,och jag har saknat henne så..men självklart ska mitt barn få ha den kontakt och den möjlighet jag hade när jag var liten.att komma till mormor/farmor är en form av "frizon".Man fick baka,bada,diska och gör lite som man ville..inte som man vill men då tyckte man nog det.
Så självklart ska mina barn känna samma sak..När jag kom och skulle hämta Minstingen så lekte dom tittut och Minstingen skrattade rak ut..Då vet man att dom haft skoj..

Minstingen har alltså varit hos farmor och vad har hänt,jo hon har lärt sej att från krypställning till sitta..Va.!!snopet..har jag missat det.?.wieee mitt hjärta blöder,hur mycket kommer jag inte och missa när jag börjar jobba..vad har jag gått med på??till råga på allt så går hon från sittställning till kryp..Men snälla,det har jag också missat,som straff för att jag lämnat henne..Nå väl,nu kan hon det också..Minstingen har bråttom med det mesta..

Tonåringen va och tränade och kom för ett tag sen och kollade på lite tv,sen säger han gonatt!!!GONATT??Duschen då?Gör det imorgon säger han..Jag svimmade av för ett tag och vaknade opp ur dimman då han säger..dej lurar men lätt..Herregud,trodde grabben inte lärt sej ett sskit på 17 år..Men jag hade fel..Tack gud..tack..Sängkläder har jag mycket strika regler för,och det västa jag vet är att man lägger sej i sängen med vanliga kläder,eller lägger sej "lortig"..Då dör ja...!!!


Nu ska jag nog dö för ett par timmar,utan kläder!!

Bye bye..Men va f¤n H&M paket är glömt!!Tur det är ny dag imorgon!!inte vilken dag som helst.FREDAG=helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0