Söndag..

och ett j***a skitväder rent ut sagt..Idag står det babysim på schemat och det är väl tur det med tanke p vad det är för väder..

Men va trött jag blir,skrev tidigare ett inlägg om facebook,och genast var det någon/några som tog åt sej.Men kan ju säga på en gång,att vad folk utanför min närmaste vänskapskrets och mina nära gör,det skiter jag i.Ni får väl bete hur ni vill..Nu kan jag ju meddela att ni som tror att det va er jag menade,så tyvärr..Nu var det lite närmare håll jag menade..

Minstingen hade sovmorgon idag,6,30 vakande hon.kan vara för att Sambon snarkade och snarkade.Låg länge tänkte putta på han men efter ett tag,då men eldat op sej alldeles förmycket så rätade jag ut en vrist och den "ljuva" musiken tystnade..tack för det..

Nu luktar det en aningen skit här och det kommer inte ifrån mej kan jag meddela.Sen är väl Minstingen även sugen på gröt och ska nog slå fart på Tonåringen för nu är det färdigsovit.

Minstingen med sambons strumpor..

Gårdagen..

Glad i vårvädret..Men det va igår det.Inget vårväder idag..


Bra nyhet idag och ni som bara ett uns,lite,pytte,pytte gillar mej,håll tummat och tår för oss nu..

Bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0