Vilken dag..

Vilken urbota trist dag..Snö,jag hatar snö..Från och med idag är jag snöhatare..

Var på Me&i party igår blev inköp av tunika och byxa i frotté.När jag kom hem från Gävle hadde min kära sambo hyrt en film och trots att klockan var över tio,så ville han titta.så vi mös ner oss i soffhörnet och kolla på Wallander.wallander filmerna gillar jag,dom är svenk,jag slippr läsa och man behöver inte sitta på helspänd för att hänga med i filmen.

Idag kom Minstingens farmor ner,vi drack kaffe och surra lite.Hon tog Minstingen med på prommis och jah lagade lite mat som sedan åts upp..Nu har minstingen sovit sedan ett och har sovit över mellis och snart kvällsisen oxå.

Sambon for just till jobbet och Tonåring kommer idag,och det betyder lycka i mitt liv..Han saknas varje minut och sekund som han är borta..Att man inte vänjer sej efter så många år,men han saknas lika mycket alltid.





Bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0