Vilken natt..

Minstingen sov INTE bra från ett i natt,men hon sov iaf.Sov och sov,gnällde,böka,drog i mitt hår,böka,kura.När hon väl somna in,då slår Sambons klocka igång,halv 4,är inte det otroligt så säg.Han låg och drog sej länge och väl och jag buffade på honom ett x antal gånger innan han masade sej opp.Kollade på mej och funderar varför minstingen sover i mitt ansikte.Hon sover iaf..
Runt fem vaknar hon igen och då går jag opp,ger henne välling hom somnar om och sover till tie.Då behagas det sova minsann,egentligen skulle man då ha bökat,gosas,kurar och trixat på henne får hon se hur det är och försöka sova..Men nu är ju hon så liten,så jag väntar med det några år.

Ute väntade ett underbart väder,så vi åt och sprang ut.sprang och sprang var väl och ta i men vi skynda oss ut iaf.Gick en byvända åter igen,som alla andra dagar,och år.Man börjar kunna varje sten,varje liten partikel efter vägarna.Mötte en äldre dam som så trevligt pratade med oss,frågade hur stor minstingen va och vad hon nu hette.Vilket hade glömts bort iden äldres hjärna.Men jag tror öronen va på semester,efter att ha upprepat minstingenns namn en massa gånger gav jag opp och höll med den äldre damen.



Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0