Lördag 8 maj

Jösses vad trött jag var igår,det var längsen jag var så trött..Kom hem klockan 6 och då hade minstingen nyss vaknat,så jag gjorde lite välling och mös lite med henne.Sambon och Minstingen klev upp efter lite mys och jag tänkte sova,men efter 3 timmar vakanar jag igen och känner mej pigg.Men igår kväll kan jag meddela var jag inte pigg.NOT...
Vi gjorde lite mat och åt,sen skulle vi kolla på en film,men jag tror att både jag och Sambon somnade.Alltså,den filmen var inte bra..



Var till Sandviken för lite matinhandling,en fika på Marran och Minstingen fick sin mellis..Önskar att det fanns mysiga fik på promenadavstånd här också,för det är så mysigt att gå iväg och fika och prata lite.men bor man i en håla så gör man!!

Tonåringen for till Söderhamn på folkrace tävling igår,eller dom for upp igår.Tävlingen är idag,och jag är nog mer nervös än han ska jag säga,så nervös så jag har gråten nära..Spännande och roligt.Han är otroligt duktig och köra och har så många priser som Minstingen absolut vill leka med,eller iallafall ha ner från Tonåringens hylla..Vilket man inte får och då blir det grin..Sen är det en ganska farlig sport mycket kan hända..Men nu hoppas vi på det bästa och håller tummar och tår..

Men sen det roligaste av allt Tonåringen har fått sommarjobb,på TorsåkerIndustriMontage.Jösses vad slantar han kommer och få i sommar,och vad roligt att han fått jobb där.Grattis min goa skruttuge..


Nu ska vi göra en termos kaffe och bege oss ut i skogen för lite mulleaktiviteter..minstingen sitter i en bärbarnstol och trivs som bara den..ett bra inköp om man gillar att vara i skogen..Om man inte gillar skogen behöver man inte köpa någon..för det skulle bara se dumt ut att komma i affären med en sån.mn det är som sagt frivilligt..nu väntar jag på att Tonåringen eller hans pappa ska ringa och berätta hur första heatet gått..


byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0