Måndag 3 maj..

Så var det måndag och minstingen vaknade strax efter 6,men det gör inget för det är härligt med tidiga mornar..minstingen fick välling och sen mös vi alla tre i sängen,minstingen busa och toka sej och vi skratta..Härligt att börja dagen med mys och skratt..man ska alltid starta dagen med att tänka posetivt.Viklen underbar dag,härliga dag,kul dag,intressant dag.Tänker man negativa tankar om dagen,blir dagen seg och lång.Hjärnan styr resen av kroppen,hjärnan är det stora kontoret,så tänk posetivt varje morgon..

lite frulle och grunna det härliga vädret,helt underbart..Sambon och Tonåringen stack iväg och skulle laga skruttbilen och Minstingen sover ute så klart..Nu ska jag nog göra lite mat och packa min jobbaväska innan jag drar iväg..
Sambon och minstingen skulle iväg med Hunden i skogen på em med lite fika,jag är inte ett dugg avis..*ler*
Men snart är det semestertider och då får jag också gå ut med fika.

Joggingskor är ju rena djungeln,herregud hur ska man hitta ett par i den snoriga djungeln.Man får fortsätta leta vidare,dom gamla är inte bra på något vis..Det är ju fäskvara det där ockå,dom är ju torra och obra tror jag..Men otroligt sköna och inkörda..

Byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0