Men det visste jag väl..

att det skulle ha gått så bra för Minstingen och Sambon..hon sov ju Älskligen min när jag kom hem..Men sen har vi busat och lekt och myst.gud vad man saknar dom små liven när man är borta.Tonåringen som också läser min blogg,gnällde över att jag kallade honom Tonåringen.Han sa det lät muppigt...Jaha,vad ska han då kallas??

Jobbet var som väntat,ingen va tjockare,smalare,bytt hårfärg eller bytt frisyr.Det gnälldes även över samma trasiga saker som dom gjorde när jag gick hem,visst är väl det mysko!!Tiden står stilla där nere,verkligen stilla!!
Men man är ju glad att man har ett jobb att gå till..

Kom på en sak,en dag när jag och Sambon var ute och gick pratade vi om mat,gick förbi ett hus där karln i huset lagar gudomlig mat..Så jag sa att här skulle man gå in och äta,då säger Sambon,öh jag såg han stod och drack en räkcocktail i köket..Men gissa vad jag skratta..drack en räkcocktail..Så mycket vet sambon om mat!!! 


Nu kollar vi på humorgalan och mysa!
Imorgon ska jag jobba em och då är jag hemma med familjen på förmiddagen,kan det bli bättre,Tonåringen har ju studiedag och sen åker han till sin pappa..söndagarna är kiss för man längtar redan och man vet att det käraste man har ska vara borta ett tag,man blir halv..saknad är jobbigt,speciellt när man saknar sitt barn..
                 

byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0