Sista..

dock inte sista maj,utan sista natten.dagen idag har varit lång..kom hem strax efter klockan 6 imorse och klev upp klockan 8.20.Vi skulle med Minstingen på 1a besöket i Storvik på bvc och då ville jag självklart vara med,Vi har ju gått på Hofors förut med har närmare till Storvik och har inga ärenden son helst på Hofors.Så då känns Storvik som ett bätte alternativ.Minstingen väger nu 8532 gram och var 70 cm lång..

Efter besöket for vi hem fikade,vilade en stund eftersom det kändes välbehövligt.
Var sen ute med en termos kaffe,filt och solen..Kollade på grannarnas ny fina bil och sen gjorde jag något riktigt modigt..Köpte mej en ny cykel..en vit fin hoj,så efter maten tog vi en cykelvända och gudarnas vad trevligt det var..Sen kom Minstingens farmor och livade upp kvällen lite..


Nu ska jag gå och bre mej ågon macka och packa min väska full sen bär det av..

Byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0