Tisdag 25 maj

Sitter på Sonens dator och skriver.Har hjälp han med den för den funkade inte och nu funkar den.Jag är så duktig..eller så var det tur..!!Sambon och Sonen kollar på något väldigt ointressant program om lastbilar..Så jag hittar på något annat..Som duscha kanske.Har ju cyklar hem idag igen och tog mitt eget rekod med 2 minuter 11 sekunder,så fort jag ska göra något så kommer det fram en tävlingsmänniska i mej..

Inga mygg på Hofors memn ju närmare Torsåker man kom desto mer mygg,när jag kom hem hade jag hela ganityren full men myggoch knott,dock inte för att jag har stora framtänder utan för att jag tuggade tuggummi och gör gärna det med vidöppen mun..Ett fult beteende för många,men inte för mej..Nja men nu kanske jag överdrev lite iallafall..Inga mygg på tänderna men det kändes dock så..

Äntligen är jag hel som människa,det stor barnet har anlänt.Känslan är fullkomlig och jag är överlycklig..Att man kan älska och sakna sin barn så mycket..Imorgon är jag så gott som ledig,eller jag jobbar natt,får umgås med min familj hela dagen.Får vara hemma när sonen slutat och får äta middag ihop och får natta Minsingen innan jag ger mej iväg för jobb.Visst det går bra och jobba men det går inte bra att lämna hemmet.Skulle vilja kloa mej fast och vägra släppa,men det går ju bra bara jag gett mej iväg.Saknaden av sina barn gör en tokig och det känns som man smiter från hemmet,för det är ju jag som ska serva med mat och frulle,det är jag som ska tvätta och städa.Nu städa väl Sambon så överdrivet mycket,men han dammsuger och plockar ihop och det duger för mej.Han tvättar och grejjar..Fast jag fixar mat till innan jag drar på jobb så jag underlättar en hel del för kvällsbestyren..Lite spar han åt mej och det är man tcksam över så man får känna att jag också gör någon nytta hemma.Vi får lära om oss båda två,en bra läxa.

Är det någon som har tips hur man gör eller viker sina egna dopkort,tycker det skulle vara en kul grej!!

Nä om man ska gå och sova nu,Sonen står i duschen och Sambon gick just och la sej..Så jag tror jag och ska följa det spåret..

Bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0