Tisdag 4 maj..

Tredje skiftet avklarar och allt är som vanligt,har jag varit hemma?Nyper mej i armen och jo..jag har barn och har varit hemma ett år..

Imorgon blir det Gävle och kolla lite,om ni nu också ska till Gävle och ser ett rött skimmer,så var inte oroliga.Bara jag som solat.Solade idag efter jobbet och det har jag nog inte gjort på länge länge.Min tro om att bli brun,besannades inte,jag blev röd..men det tackar vi för,fet och röd..!!!Hoppas det kanske lägger sej lite tills imorgon slipper Sambon gå omkring i Gävle med en stopplykta till tjej.

Sambon och Minstingen har det så bra om dagarna,och han är så duktig min "man".Han handlar och städar,grejjar och fejjar och måste ha fjäskat in sej bra hos Minstingen då hon vakade imorse tittade hon på mej sen på Sambon och sen kröp hon upp hos Sambon och mös lite..Va.!????.jag har ju fött henne,matat henne och sett till hon fått den bästa vård under 8 månader och nu sviker hon mej!!haha,hon är för söt den lilla pruttan..Efter en tur med vagnen idag gick vi till butiken för lite inköp och hem och gjorde mat,stekt fisk och potatis..Minstingen älskar fisk,sambon älskar inte fisk.eller jo det gör han men inte med lika god aptit som när det är korv...Jag for till jobbet och Minstingen och sambon for till Erik och Filipa,Filipa är Minstingens tremänning och Eric är sambon fd jobbarkollega.Blablablabla..Otroligt ointressant nu kände jag,nu skiter vi i det..

Tonåringen kör sin första tävling för i år på lördag och jag är redan nervös..Hoppas att det ska gå bra,men han är duktig min kille och jag vet att det kommer att gå bra,men nervös är man ändå..Saknar han gör jag också,men pratade nyss med han i telefon så nu är det bättre,längta är jobbigt..


För många år sedan fick Tonåring sy i sitt ben och efter ett tag började såret att vara och såg otoligt fult ut,pencilin och omvård och efter mycket om och men så läkte såret.Nu har det gått några år och vi har skickat in papper till försäkringsbolaget.Idag kom papperna om vad dom ansåg sej tycka och sen en summa pengar..Jag ringde Tonåringen och berättade och om det glada beskedet.Tonåringen blev så otoligt glad,tills jag sa att dom sätts in på hans sparkonto..Då lät han inte så glad.Men jag tycker dom pengarna ska gå till något viktigt,något som inte har med dessa bilar att göra..Men han blev nöjd iallafall,trots att inte det fula ärret försvann nu när det kom pengar..

Nu ska jag hoppa i säng,dock inte för peng..

byebye 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0