Vilken dag.*

vilken underbar dag,helt makalöst vilken dag..
Vi fikade och gav oss ut på en promenad,sen gick vi och kollade på cyklar.Men varför har jag sån beslutsångest över vilken cykel man ska köpa,herregud varför föddes jag så velig??Iallafall så hittade jag en cykel som jag funderar på att köpa..Kanske..

Efter maten så somna Minstingen i vagnen och vi gick för att tvätta bilen,så fin den blev.Vi belönade oss själva med glass så klart.Träffade vännen och hennes man,så vi bjussa på kaffe och lite leka i "stadsparken",Sambons kusin och deras barn kom också så vi fikade och pratade,barnen busade och lekte..Underbart att kunna vara ute..

När klocken slog tre skulle sambon och Mnstingen på fotboll,men jag städade av lite hemma och tvättade sängkläder,damma,dammsög och torkade golvet.Allt detta på 2*45 minuter för det är så länge dom spelar en match.Det kallar jag effektiv..När Minstingen och Sambon dök upp var det någon som var grötsugen..Efter det gick vi till det lokala och åt,satt ute.Hur underbart är inte det?Att kunna sitta ute och äta,mysa i solen.Det gillar vi..Sen bar det hemöver för då skulle ett skitigt sommarbarn bada och sen somnade gott..Kul att kunna göra saker ute,man blir ju så mycket gladare och piggare när man är ute.Sambon håller på att skruva fast cykelsitsen på sin cykel,för imorgon ska vi hojja..

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0