1 advent..

Tiden rusar verkligen iväg och 1 advent är här..mysiga härliga jul.ljus,bullbak,godisfix och den härliga stämmning som råder..
Jobbade förmiddag idag,vidare till Sandviken för babysim,jo det heter fortfarade babysim,nästa år blilr det minisim!Hilma älskar att bada,dom åker rutchkana och dyker från kanten..Två gånger kvar nu bara.Trist..

Inhandlade en dörrmatta till hallen så man slipper ligga på rygg varje gång man kommer utifrån,shit vad halt det blir!!Nu är det problemet ur världen!

Mannen "kollar" på film(låtandes zzzzzzzzzzzzz,hur kollar man då?)Jag vill och orkar inte tänka när jag kollar idag så jag har plockat fram datorn,som har väldigt väldigt få timmar framme nuförtiden!

Onsdag info på dagis,torsdag börjar lillhjärta vårt på inskolning..



igår kvällst skulle jag fixa och trixa med lite kort,som jag sen tänkte skicka iväg.vad händer,jo när jag väl var klar,fanns inte kontakt med serven och allt försvaann..hur less och förbenad blir man inte då?Nu blir det inga kort..på ett tag!!

Mammaledig imorgon igen efter en jobbhelg och vad ska vi hitta på mån tro?Öppna kanske eller ett och annat skoinköp,eller kanske rent av en Valbo sväng?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0