men vad trött jag blir..

kollade Csi och det slutade så man måste kolla nästa vecka,sen kollade jag medium,slutade oxå så man måste kolla nästa vecka.gud vad sånt gör mej trött!!om jag nu jobbar nästa vecka,då har jag kolla 1 timme idag helt i onödan!!

Hilma och Pappa Jonas var ute och skottade snö med traktorn idag,Hilmas stora förtjusning!



När dom kom hem så hade jag gjort mat,och sen somna Hilmis.Pappa Jonas for till jobbet och jag fick trist,men så kom ett mess från mamma och Frida som ville komma på fika,Var inte igår kan jag säga.Så jag kasta ihop en kladdkaka och vispade upp den nya grädden som kommit,med smak av jordgubb!

Sen skulle dom till stallet så jag och Hilma hängde på..Hoppa i alla kläder och iväg!Hilma tycker det är så roligt med hästar..När vi sen kom hem så frågade jag hilma hur hästen gjorde,då nickade hon med huvudet..Precis som hästen gjorde!

Pappa jonas och Hilma skottade lite åt grannen idag och nu på kvällskvisten knackade det på dörren,grannen som räckte över några biiiiir till Jonas och tackade för skottningen!Nu blir han glader,som fick några bir.Tyvärr är han inte hemma och vet ju inte om det än..men jag kan lova att dom är garanterat kvar imorgon..För jag dricker inte upp dom!

Nu ska jag sova,Jonas messa och sa att han skulle blir sen,jäkligt sen så jag väntar inte uppe på han..en lugn kväll tillända,trivs att få vara ensam,och pyssla och tänka grejja och fixa och trixa!
Gonatt på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0