Tänk..

idag blir bästa Hilma två år,vart har tiden tagit vägen!Hon var så söt på kortet i tidningen,men jag blev lite ledsen för jag hade även skrivit Joel och Dante..men dom fanns inte med!!

Eftersom Hilma skulle på provtagning imorse kl 7.30 blev det inge fika på sängen,men när hon kom hem fikade vi götta och paketet öppnades!!Jag år,sägeer Hilma..hujja hujja!!


Jonas tog hilma till dagis och stack sen för att jobba,jag skruvade ihop köket hon fått,få se vad hon säger när hon kommer hem!Om jag vågar mej ut,åskar så mycket och jag är verkligen skiträdd för åskan!

Apropå provtagning på blodsockret visade det ingenting den här gången,hade ju varit som grädde på moset om hon fått diabetes också!Så hon är pigg och som 2 åring!!

Lördags var det kalasande här,dukade på altanen,men herrejösses så varmt det blev..Pust och svett!!men Hilma var så nöjd och glad när kvällen kom och det är ju huvudsaken!!


Hilma blåser ljus!!


Med lite hjälp så fixade hon alla ljusen!!



Kusinerna Lovis,Max,Melvin kom och gratta,svalkar sej med glass!!



att baka med två små skitungar är inte det lättaste,men en nöjd Algot
satt som en kung och kollade vad mamma gjorde..Lyckade få ihop chokladrutor,sockerkaka och syltkakor..Syltkakorna mumsar nog råttorna på tippen på nu!!


Algot och Hilma leker,ser ni så kul han har Algot..Eller hur!!men efter en stund såg han ut på ett helt annat sätt..


Visst,hon verkar leka kula och roliga lekar Hilma,inga Killlekar precis,Algot somnade visst in!
Linlusen Hilma somnade dock inte in,älskar när man tar fram kamerna!!



Vi var till Ikea en sväng i söndags och Valbo hans ju så klart också med,lillpussan var på cirkus med farmor,dom mista sov sej igenom Valbo,missade det roliga!!


Rummet börjar ta form och snart är det klart,ska hon ha in nån hylla och ett ny tvbänk..Tvn ska upp på väggen,sen så är det klart!!

Världens bästa familj,jag älskar er!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0