Tapetbeställning

Igår efter mannen jobb så begav vi oss mot Hofors och Happy Homes för en tapetbeställning.
Eftersom vi visste vad vi ville ha,så gick det fort fort..Nu kommer dom på fredag och det ska bli riktigt skönt att få ett vardagsrum..
 

Vad tror ni,kommer det bli bra?!

Hilmis sover hos farmor och här hemma är det så tomt,men nog har jag att göra..
Lilla Esther vaknade 3 inatt och var jättelessen,sen somnade hon runt 5,så vaknade Algot halv 6 och ville äta.Så idag är det en trött dag!

Hjälp,vad det åskar,tur jag inte begav mej mot affären.När jag mattat,klätt och fått ner barnen i vagen,kopplat hunden öppnade dörren så står det som spön i backen.Mysko för solen sken strax för..
Men så sprack det upp och jah funderade på den där promenarden,men så började det åska.Jag stannar då inne,är verkligen åskrädd,riktigt rädd..

Nu invänts mannen och dottern..
Hilma och jag ska åka tog till Storvik någondag,hoppas på bättre väder då,självklart ska tvillingarna också följa med!!Det ska bli skoj..

Hej på er!!



Kommentarer
anette löf nornholm

De blir jätte fint med den tapeten hos er:) Tycker att ni är så duktig med alla <3<3<3 å orkar med allt t.o.m.att få tapetserat kram

2011-08-09 @ 19:48:30
Annis

Supersnygg tapet!! Ser fram emot att få komma och hälsa på och se hur det blev sen =)

2011-08-11 @ 08:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0