Då vare Söndag..

Hej vad det går mellan pa...

Förmiddagen böts det i sängar,kastade in dom gamla i tvättmaskinen..
Ätit lunch för att sen bege oss till Högbo..
Så mysigt och trevligt mycket folk och lite kallt..Men va fasen det är ju vinter..
Det är ju så skoj och åka iväg för Hilma älskar att kolla in Tomten,julmusiken som hon trallar med i,och jag tror hon gillar att kolla på folk..Sen när vi kommer hem surrar hon om den tomten vad han gjorde,vad han sa,och hur han satt eller stod..Gud vad dom uppfattar saker..tipp tapp..




Gjorde fynd på Maxi idag,vår skitstekpanna har hälsat hem så den sola jag all världens väg,så nu har man saknat en bra stekpanna..
Maxi idag hade adventerbjudande och sålde deras egna för 179:- ordpris 329:-..Gillas,så nu jäklar ska det stekas..


Ska köpa mej en babyvakt,men för tusan det finns ju massor och hur ska man veta vem man ska ha..Hatar att välja,jag är ju så velig och mesig..Kan kolla och kolla jämföra och jämföra igen och kan iallafall inte ta nått beslut..

En babyvakt ska jag ha,så är det..Eftrsom alla barnen sover ute om dagarna skulle det underlätta betydligt när jg tex är i tvättstugan..Slipper jag springa upp för trappen,öppna dörren lyssna..Nä dom sover,springa ner för att om en stund rusa upp igen..
Eller om dom sover inne och jag vill göra nått ute,kanske att man inte gör så mycket ute nu på dagarna,men i fall det kommer snö,kan jag gå ut och skotta om dom små sover inne..Nu sover dom oftas ute för lite frisk luft dör ingen av..Hilma älskar att sova i sin vagn ute..Underbart tycker vi..

Hilmis är så förkyld,nyser och harklar sej,och tro på fasiken att att är nog smittad..Så i kväll gott folk ska jag uppsöka sängen tidigt..tidigare än vanligt..Kanske..




Imorron blir det naglar och ringa en klipptid,för nu ska håret väck..Det ska bort..

Gonatt..



Kommentarer
Maria

Hej



Ska du ha en barnvakt kan jag verkligen rekommendera Padwico 903 helt suverän lång räckvidd fungerar ända ut i lagårn fast d är murade väggar.

2011-12-16 @ 20:45:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0