Ibland vill man bara lägga sej ner och svimma..

Haft besök av Sofia och lilla Fanny helaste dagen,mycket trevligt..

Sen när Hilma skulle hämtas på dagis tänkte jag ta barnen med och fara iväg och handla lite grejjer..
Sagt och gjort,vinkade av Sofia,packade in ungarna i bilen,stack till dagis för att hämta lillfisan,
spände fast henne och bar iväg..

Kom på att jag skulle hämta lite grejjer på apoteket som tur var,så svänger in i storvik trampar in på apoteket och tar det jag ska ha...Tur som en tok att jag tog apoteket före Ica Maxi..
Ska betala...INGET kort..Men va f*n..Då vill man bara lägga sej ner och svimma en sekund..

Jonas min goa underbara man hade lånat mitt kort igår när han va till butiken..Tror och misstänker att han glömde en sak..LÄGGA tillbaka kortet..

Så idag har jag gjort allt i onördan,värmt upp bilen med motor/kupe värmaren,packat in barnen i bilen,gjort av bensinen till storvik...

Trött i mössan idag,då Algot skulle tillbringa natten uppe..01,00 till 04,00 var det lek på schemat,04,10 mat och sen sova till 06,30..

Nu ska det kockas mat..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0