Mat,Välling eller vad??

Det med mat,välling,ersättning,vilket märke,var när och hur!?

Vilken djungel.!!

När Hilma var liten gjorde jag egen mat till henne,inget jag skulle orka göra nu..Jag vet,ruttet,ruttet,ruttet..
Nu får dom burkmat dom stackrarna,men det verkar inte gå någon nöd på dom små liven..
Vilket märke ska man ge i välling?Hilma kunde ju inte på någe vis äta nått annat än majsvälling eftersom hennes mage inte alls gillade nått annat..
Kaskadspyor från hell..Fy tusan hon hon kräktes,och fy tusan så mycket det kom..

Algot är kanske kanske lika,men där kommer det bakifrån..256584125 blöjor om dagen,något mindre när vi bytte till majsvälling..Sempers eller Nestlès vilken ska man ha där?Esther hon mumsa havrevälling,då någon sa att nestlés välling är lite snällare mot magen än sempers..havrevälling som havrevälling eller??

Ska man ge välling på dagarna oxå,då när man inte bytt ut alla målen till mat..Ska man ge ersättning eller??Vilken röra..
När får man börja med yoghurt??

Nu äter iallafall grynen så här..Tiderna är ganska ungerfärliga..

06.00 Algot Majsvälling
7,30 Esther Havrevälling
10,00 Gröt till båda
13,00 Mat och Fruktpuré
16,00 Mellis..som typ välling eller ersätting..
18,00Gröt
20,00 Majs/Havrevälling

Inte vet då jag om jag gör rätt eller fel...Har ju glömt bort hur Hilmis åt..Hur har jag kunnat gjort det???
Herregud säger jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0