Sjukstuga..

har vi haft nu,började på mej efter vi varit i Högbo förra söndagen..Tyckte öronen koka mer än vanligt,mycket riktigt..Det vankades feber..Måste ha varit för att jag fick sovmorron,kroppen fick en chock,immunförsvaret trodde det var semester och då slog dom till..Dom satans bacillerna..

Lillfisan har Lussat på dagis,så söta allihopa..
 
Idag har det varit julklappsinköp,eller vi hade bara få klappar kvar..Men nog vill man ut och trängas och känna julhysterin ta knäcken på folk..Så nu har det det gjort för i år..
Tänkte möjligtvis ta mej en tur till Ikea i veckan,vi får se..

När man började känna lördagslugnet krama om en,mys framför "så mycket bättre" med en gofilt,det är händer..

Hilma säger:Käkas och lägger av en sjujädrans rap,trodde det var den som satt i kläm så jag säger oj,det var bara en rap,men ser då paniken i hennes ögon och börjar gå mot toa..
Hinner inte på toa,kräkan kommer på golvet..Men jag tackar.
Nu tänkte Jonas torka spyor med handdukar.
Ursäkta.. sa jag men vart ska du göra av dom sen?..Lägga dom i maskinen och tvätta med kräkmat!?
Nä,lägger dom i blöt och så får du ta rätt på dom..Men va fan..använd papper..
Så han duscha Hilmis och jag torkade spyor med papper..
Tänk er 56748383 kräkhandukar som legat i blöt 3 dagar,luktar ju värre än dött ju..

Inget ont som har nått gott med sej..Alla golven blev torkade så nu slipper jag det före ju!!!Hmmm eller hur..

Så medans jag torkade alla golv.Kämpade,då menar jag kämpade mannen med en eldkorg..
Trodde när jag såg alla skruvar att,blir han klar med detta i år..Har han gjort det bra..Nog för att det blev fel några gånger så blev det klar idag gott folk..HURRA..Nu kan den användas på julafton 2011

Nu ska jag sova..Imorgon är det oxå en dag..


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0