Fint väder..

det gillar vi!men tyvärr så ser man hur fönsterna ser ut och allt annat damm..huga,men går man ut,slipper man se det..Jag torkade iallafall Hilmas fönster igår och hängde upp den nysydda grdinen..det blev så bra så,nu är det bara resten av fönsterna kvar.

Förra veckan i duschen på jobbet kom en tjej fram och sa,vad fin du är!!Så lite kan göra en så glad!!så så ord och man blir glad i flera dagar..igår på jobbet sa en jobbarkompis att jag så fräsch ut!!Men jag tackar,vad det värmer en gravid,tjock mamma!!

Hilma sover ute och jag har kastat i en tvätt med handdukar..

Att man kan bli disträ när man väntar barn det har jag hört,men har inte upplevt det,tills igår..Gud att jag ens kom till jobbet är helt otroligt.lämna skruttan på dagis och begav mej till affären,helt tomt,visste inte vad  jag skulle ha,hem för att packa jobbväskan,vad ska ner i den!!Höjdpunkten var ju iallafall när jag kom till jobbet kom jag på..HUNDEN!
Herregud,jag och hunden hade vart på promenad,det var så fint väde så jag öppnade upp på altanen och satte han där,och där satt han även när jag kom till jobbet..Ringde Jonas men han var på väg hem och innan jag tagit mej till bilen och kommit hem så hade han nog hunnit före,så hunden fick sitta där en stund..Kan ju inte göra nått egentligen,men stackaren!!

Hilma älskar att klä på sej,sätta på sej skor och vinka säga hejdå och göra massor av slängpussar..Hon klär sej i allt hon får tag på,mössor,filtar,tröjor,sjalar,sockor..Hon är så rolig..














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0