Tordag..

idag hände nått historiskt..Hilma somna i min famn,kan ju tala om att det händer allt för sällan.Mysigt värre..
när hon vaknat,åt vi och sen gick vi ut..Vi är inte gjorda att socker inte..Vi sanda lite på gården,åkte lite bob coh sen gick vi in åt lite mellis..

Sammandragingar i massor i två dagar nu,men kan väl tänka mej att det är så när det är två..

Kvällsmaten vart Gulaschsoppa,vitlöksbröd och pannkisar,jag äte ju inte pannkaka,men behöver ju inte straffa resten av familjen för det,för dom gillar verkligen pannkakor..


Igår vart det Sandviken.
Skulle ha mej en hallmatta från rusta,men slut..fasiken också..Sen vart det dollar och Willys.Dom säljer ju blöjor billigt..
Köp tre pkt,betala för två..

Nu ska jag packa min jobbarväska,bre nån macka och sen dyka i säng..Jobbhelg!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0