Håll i hatten!!

Hilma sover ute och jag tänkte göra som igår,fika ute i solen..Men håll i hatten,det gick inte..Gudarnas vad det blåser ute..Tur man inte ta tupé!!

Blev till och dricka mitt kaffe inne och tråna efter semla!Semla med vaniljkräm skulle sitta fint,men det gillar nog inte min mage..men bara tanken på att det skulle vara gott räcker..

När pussungen vakar blir det en tur till Ikea och Mio,tänkte åka redan på fm,men det kom lite annat emellan.Hunden ska ut,och frulle och så sprang klockan iväg..




Kommentarer
sofie

Klart det går bra, det där fixar ni galant! O hjälp finns för er när ni behöver, det hoppas jag att ni vet! E gla i dej!

2011-01-12 @ 22:42:18
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0