Ledig..

kan det bli bättre..??

När jag kom hem imorse låg Jonas och Hilma fortfarade och sov..Fastän dom skulle nästan vart på väg mot dagis..Så medans Jonas fika och grejja,gav jag Pussan lite välling..Jag jag ju mysa lite innan oxå.tvättade henne och på med kläderna.så dom hann ändå..Äntligen kunde jag få sova,som jag sov..Ända till halv elva..

Toppenväder=Lycklig

Kvällsmat beståd av hemmagjorda Cevapici,Tzatsiki och Ris,Sallad..

Jonas kom hem med en förlust,varför ens spela innebandy då man bara loosar hela tiden?

Gick in i vecka 23 igår och fy vad fort det går,man hinnner liksom inte med riktigt..När vi väntade Hilma kändes det som tiden stod stilla..

Nu sängen och imorgon en ny dag!


!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0