lördag..

Kröp till sängen,menar jag verkligen kröp till sängen strax efter 6.Vaknade halv tie,men så trött jag blir på mej själv.Vill verkligen kunna sova efter nätterna..Trodde det hade vänt när jag sov till halv ett förra gången..men ack vad jag bedrog mej..så nu sitter jag här trött som en tok lyssnar på svordommar och andra svarta ord som kommer ur mannens mun.Han håller på att sätta in tak i hallen..Tur att Hilma sover,verkligen..

Efter lunchen idag som bestod av rester från gårdagen(kålpudding)for vi mot Sågmyra och brorsan min..Hittade lite grejer både på Lager 157 och Calimero..Jag köpte en flanellskjorta att trycka in magen i.Jonas köpte nån huvtröja och en bunt t-shirts..Hilma fick någon tunika..
Sen bar det mot brorsan och Annis för fick,skratt och surr..Bjöds på semlor,MUMS!!äntligen fick jag mej en temla..

Hem och gjorde mat,fläskfilegryta och tagiatelle och nu inväntas jobb!!Man tackar..

Men veckan har vart skoj,lite omflyttningar på jobbet,nytt folk,Hanssons med jobbisarna(jimmie,fredde och moa),mvc,Besök hos mamma,shopping så denna vecka har sprungit iväg..nu ska vi kolla vad nästa vecka har att bjussa på.

Jag är ledig,Jonas jobbar(så klart),Joel kommer så den här veckan kommer nog att gå fort den oxå!!Så snart gott folk kommer våren!!

Fixa nattfika och fara då!!

Goonatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0