Trött..

Att vara sjuk,och heta Sarah är inget vinnande konsept!Rastlösheten gnager i mej!!Huvudet vill så mycket,men kroppen säger sova sova säng säng säng..Magen säger kräks och jag säger kämpa!!!Så blir det som det blir,man blir liggandes!!
En vis kvinna sa till mej igår när jag var och tog prover att du köra väl bara på du,då säger kroppen ifrån!Så kan det mycket väl vara,mycket har det varit på sistone och allt med flytt,rust,massa måsten,jul,nyår,nytt jobb,flytt,dagis och allt som är runt omkring som ska flyta på!Men nu har jag sovit mej igenom en vecka och känner att energi är på gång tillbaka..Hunger likaså,tack för det!!Men nu är det nytt år och ett löfte till mej själv är att tänka om,tänka rätt!!

Lite bilder kanske jag skulle bjussa på,nyår blev det inga bilder från,då jag lära hem och krama om "gustavsbergan"hade tydligen den turen över nyår..inga passagerare heller kan jag tala om!!


Söta lillesyrran frida!!

Snygga Melvin!!

Tre tjejer som är såå förvånad över tomten,undrar vad han gör!!

Hilma hon var intresserad av tomtenissens näsa hon!!

pussungen våran!!


Vi har målat med kladdfärg som tomten kom med..



Kladdfian..

Så till parkbadet..








Så bob så klart,frågar man hilma vad vi ska ut och göra säger hon..bob..bob!!
Toppen julklapp från farmor..


nu skulle jul julen vart ut,nya gardiner sytts klart och lampor inköpas..Men va fan....hälsa i första hand,julen får stå kvar nån dag till!!

måste bara få visa några kort av den julklapp hilma tyckte var roligast..Jo påsen vi fraktade klapparna i!!






Nu blire hejdå och jag lova att jag ska uppdatatera oftare!!
hejsan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0