Alfons Åberg

Det är lite Alfons över mej,när det gäller att blogga!
När jag kommer på att jag ska blogga så tänker jag,ska bara..ska bar plocka undan,ska bara vika tvätt,ska bara dammsug osv..Ja,så när jag sen får tid,så vaknar nån eller nån vill ha mat,kärlek eller torr blöja.

Så räcker inte tiden till,så kan det vara..
Men funderade på en sak,när man får ett eller flera barn så kan man ju tro att det älsta barnet glöms bort,dock inte detta hem.
Här är det tvärs om,så fort man gett en liten mat,så lägger man den lilla på en filt eller i sängen,vagnen för att man sen ska ge tid till det större barnet.Hur funkar det hemma hos er?
Det äldre barnet får hur mycket tid som helst för att man har skuldkänslor för att inte hinna med..men dom minsta då,när ska det finns tid för dom.Blir inte mycket till gos och ompyssling här eller..
Ständigt dåligt samvete för att inte hinna med,men hoppas att det löser sej med tiden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0