Pigg..

Nu jäklar i mej ska jag vara på benen i allafall.

Igår var det Bvc för dom minsta,Algot vägde 5200 g och 58 cm lång..
MiniEsther hon vägde 4770 gram och 55,5 cm lång..Tänk att dom redan är 6 veckor och tre dagar!Hjälp vart tar tiden vägen!?

Fast ju större dom blir desto roligare tycker hilmis att det blir och det gillas skarp från min sida,mina bara är ju mitt allt..

Har ju som sagt flyttat ner vardagsrummet till källaren för att rusta uppe,och det är så kallt nere så just nu har jag satt fart på en eld.Men ni kan ju gissa vad jag saknar att se på tv uppe!!varför det vet jag inte men trivs bättre där,men ska ju även säga att när det är klart nere,äre mysigt här oxå.Men just nu äre mer bastukänsla här.

Tycker väl att vi fått ganska bra rutiner på tvillingarna,visst det kan bli tokigt ibland,men alla är vi barn i början..
Men dom sover från 23,00 till tre,fyra,sen mat och sen sover dom till 8..Esther somna 20,30 igår kväll och vakna fem imorse..

På dagarna försöker vi få dom att gilla sova ivagnen,allt blir ju så mycket lättare då!
Händer ju inte så mycket när man går hemma,man går ju typ i samma skor mest hela dagarna.bjussar på lite bilder..

Esther Hilma Algot

Älsklingen min!!



Algot i solhatten sin!

Esther..

En trött pappa..

Hilma och pappa var och kolla på Rikard som slog.

Algot.



Hilmis gör bus..

Esther..goa Esther..




På tur..

Esther..



far å son


Nu blire godnatt här hemma!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0