Less,less,less..

är nog andra dan denna vecka som jag känner att nu får det fanimej vara nog..Skulle helst av allt bara vilja ligga i sängen med täcket över huvudet och vänta tills allt var klart,eller bara vakna och allt var klart och det var dax för hemgång.

Att vara otympligt,stor,svullen,orkeslös,less,ledsen för att man är stor,otympligt,svullen,orkeslös är inte jag..Men jag försöker verkligen hålla huvudet högt och kämpa mej genom dagarn.
Men vissa dagar håller inte plattformen för min enorma viktförändring och då rasar den.

fötterna är dumbos,händerna nån tjockis och facet ska vi inte prata om..Värme,älskar värme,dock inte nu när fötterna/händerna knappt känns för att dom är så svullna..Sova om nätterna ska vi inte tala om,höfterna domnar,foglossningsvärk,kissis!!

Vill också vara ute,grejja i trädgården,leka i sandlådan ligga på golvet och busa med Hilma,men vem fasiken ska hjälpa mej opp..?Nä,upp med humöret nu jävla sarah och se lite positivt i detta..Vi får nått bra av det!!

Tålamodet är som bortblåst..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0