Lördag..

Idag skulle vi gått på bröllop,älskar att gå på bröllop..Det är så fint,så vackert och sån härlig stämning.Även dom som är mest oense ser så in Love ut..
Men det började med att Hilma kändes och såg så hängig ut imorse,så efter hon sovit middag var ingenting rätt,och hon var verkligen varm.Inte ofta hon vill ligga och titta på tv eller ta det lugnt,men idag så ville hon lyssa på när man läser,så det blev en hel del böcker.sen ville hon ligga på puffen och kolla tv.

Knäppte ett kort och tänkte lägga ut,men va fan då funkar det inte.Jag kan alltså inte mobilblogga!!vad matt jag blir..kan nån hjälpa mej mej!??

Sen så kom problem två,inget att ha på mej,trodde i mitt enfald att jag skulle kunna ha min vita tunika..Men ack ack,så då var det bara det fula jävla tältet jag köpte när jag väntade Hilma kvar.En av de fulaste tunikor jag sett..Så ful är den inte,bara att jag mår illa när jag se den..På med den,grät en skvätt och sen vald jag att vara hemma med min sjuklig och skicka pappan på bröllop iställe..

Så hilma å jag har gungat,hoppat studsmatta,läst böcker,kollat på tv..

sen promenerat med hunden och Hilma cyklandes,kan informera att det är en ganska dum ide om man ser ut som mej,och är höggravid.Hunden åt ett håll,drar å sliter,Hilma och hennes hoj åt ett annat..Får man ge bort en hund i bröllopspresent????
Nu är iallafall kväller på Kägelvägen,planterna är vattnade,sakerna på gården ihop plockade,Hilma nattad och badad,hunden rastad,maten i magen..

Idag äre iallafall sista lördagen vi är fyra här hemma,nästa lördag äre mer liv i luckan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0