Så kom dom..ÄNTLIGEN!!

punktliga och på dagen kom dom,Algot och lilla Esther..

Dom dom med buller och bång,tur som tokar att vi ens hann in..Men det gjorde vi,tack och lov!!

vaknade på söndag morgon klockan 5 och hade värkar,ganska starka men det kan ju dra ut på tiden så jag gick och la mej,men efter en stund klev jag upp,ringde förlossningen som inte tyckte jag skulle gå hemma eftersom det kommer två barn.Så jag ringer mamma,ber henne komma om 20 min.Själv hoppar jag in i duschen det rukar ju släppa lite då,men ack det gjorde det inte.
Mamma kom och på trappen ut får jag min första känsla att vilja krysta..
Jonas kör i ilfart mot Sandviken,hade ju ingen bensin i bilen..Morr..
Väl på parkeringen i Gävle känner jag att nu...äre inte länge kvar..Inne på förlossingen blir det bråttom,dom rycker och drar i en,full öppen av med kläder på sjukhus särken och i med slängar och allt bara går så fort..Inskriven kl halv 7,Algot kom 7,05 och Esther kom 7.22..

Så nu gott folk,får ni berika världen själva!!






Esther 3142 gram 51 cm 7.22                 Algot 3412 gram 51 cm 7.05

Jonas farmor kom på besök..

Stolt farmor

Världens bästa storesyster..

Hilma och Jag på första prommisen..

Mysisar





Kolla även på www.lg.se


Kommentarer
Carina

Dubbelgrattis till två sötisar =)

2011-06-09 @ 22:13:41
Annis

Åååhhhhh va fina dom är! Och ÅÅHHH vilken superkvinna DU är Sarah. pang, tjoff, pooff, sem bara "plutta" dom ut, två fina fullstora bebisar. Jag tappa hakan när jag läste det och har inte hittat den än. Du är helt otrolig tjejen! <3

2011-06-10 @ 07:05:00
erica

Stort grattis!! :)

2011-06-10 @ 19:58:49
URL: http://ericaengstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0