Dagen D..

Idag är det dagen D,då jag ska klippa mej..Jo visst är det så,kan säga att det skulle väl gjorts för länge länge sen,men i valet och kvalet,så har det inte blivit av.

Kort,långt,kort,långt!??Hur ska man veta,hur ska man göra!?Om man fick vara fem år och mamma eller pappa bestämde sånt,vad lätt det skulle vara!Enkelt!

I söndags var vi och bada,gissa om det var kul..Hilma är en riktig badbuse hon,hon tjoar,plaskar,åker kana på mage,med huvve före,upp å ner,helt tokig är hon.

Imåndags var det dagisdax och jag stack iväg för att storhandla,kolla lite på Dollar och Rusta,sen in på Maxi för handling och sen på Willlys för resten av inköpen..Surra lite med Emelie som jobbar där och sen bar det av hemåt för uppackning!!
Hämta hjärtegrynet på dagis..Skulle helst vilja ha henne hemma hela tiden,vi har så mysigt och roligt ihop,det känns så tomt när hon är borta!

Igår var Hilma ledig och snön föll utanför fönstert,inte alls kul kan jag meddela,vill verkligen ha vår nu,vill verkligen komma ut ur idét..
Bakade massor av tekakor igår,idag tänkte jag baka några kladdkakor och frysa in,sen en eller två cheesecakes..

Nyss lämnat skruttan på dagis och ska väl ner och hänga en tvätt tänkte jag!

Undrar hur många flarror Otrivin jag kommer att göra av med,är nog inne på tredje nu,står max tie dagar,men om jag behöver Otrivin för att kunna andas måste man väl kunna använda det längre..Nu gör jag det iaf..

Idag är det vecka 31 och tiden har verkligen rusat fram,jag tror vi inte riktigt hunnit med och att vi inte riktigt fattat att tiden går så fort.Imorgon ska jag till Gävle igen till spec.mvc och kolla hur det ser ut..
Har iaf köpt vagn nu och det är bara resten kvar,köpa lite pojkkläder kanske..Tror inte att nån skulle uppskatta att jag klädde pojken i rosa!!




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0