Dagvild..

snor snor snor,nu är jag riktigt less på detta snorande.Hela huvve känns som ett vaccum,som jag har en dammsugare över ansiktet,som sakta suger ur mina ögon,min hjärna,lock för öronen och näsan som bara rinner och är ständigt stopp i!!

Förmiddagen så stack Hilma och Mannen iväg till Hofors för att hälsa på lite hos en kompis,jag fick strika order om att vila..Och det gjorde jag..på mitt sätt..Vinterjackorna plockades bort och vårjackor plockades fram,golven dammsögs och torkades!!Sen kom lilla familjen hem och lunch skulle intas..Dagens hör och häpna,Hilma åt två portioner med spagetti och köttbullar..Sen va hon trötter den lilla,så hon somna och mannen stack till jobbet.

När Hilma vaknade ville vi ut,trots blåsten.så vi gick ut och körde lite 4hjuling,tro på fasiken så körde vi fast på gården men kom loss,som tur var..Jonas kommer att kalla mej amatör eller nått,han kommer iaf att fråga sätta varför jag åkte där jag åkte.Men va,man kan ju inte tänka på allt...vi for och handlade lite,kollade på runt på byn och köpte oss en glass som vi satt i solen och mumsa på..

Kvällsmaten blev spenat,korv och potatis,Hilma tycker verkligen om spenat..

Imorgon ska fisen till dagis,då blir det så tyst hemma och man vet inte vad man ska ta sej till med!!

Annis..jo jag mår så illa av den där järnbrusen,vet inte varför men en stund efter jag druckit den börjar ja må smått illa..den vill jag inte dricka längre.så jag får väl går över tilll dom gamla hederliga tabletterna!!

Soffa:jag kör på dom gamla hederliga tabletterna så det blir nån ordning på blodvärdet..


Kommentarer
Annis

Inte hört om brustabletter förut tror jag. Då ska ja hålla mig borta från dom för all framtid. Ja skulle köpa vanliga o ta varannan till var 3e dag, så jag hoppas man får fortsätta skita framöver också... Skulle ju käka efter Max förlossning, men blev helt förstoppad så ja sket i d (kanske lite obra efter att ha tappat typ 2 liter blod, men jä jä..)

2011-03-23 @ 07:00:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0