ikea..

Lämnade pussan på dagis och for till Ikea med mannen,gjorde klart köket och tjejen som jobbar där kollade över det hela..bara att beställa..Men så nää,jag sa..Jonas jag orkar bara inte med nån rust av kök nu,fastän snickaren kommer och fixar det mesta,men det ska ju kollas och varas med och matta ska in,kakel ska inköpas och bestämmas,taket ska grejjas..Jag orkar inte med det just nu..Just nu känner jag att vi har och fixa med ändå,vagn,sängar,bilstol rum ska rustas och jag har foglossningar och Jonas jobbar mest hela tiden..Mitt i allt detta ska alltså ett kök till,fattas bara att jag får tidigare,då äre det inte skoj att komma hem precis..Jg såg verkligen besvikelsen i Jonas ögon,men han förstod och det kändes bra..Till hösteen lovade jag att det nya köket ska få gör entré,när vi kanske fått in lite rutiner och vant oss med att vara flera i familjen.

Nu innan han for till jobbet så sa han att han tycket det kändes skönt att slippa tänka på att köket ska vara klart innan barnen kommer,att han kände sej lugnare..Tack!!!

Nu ska jag hämta min skatt på dagis och hon vill väl som vanligt inte med hem!När man lämnar henne vill hon inte dit,när man hämtar henne,vill hon inte vara med hem..Undrar vad vi ska hitt på då!??


Kommentarer
Erica

Vi har säng,skötbord från ikea som ska säljas. Vitt. Sen graco bilbarnstol... Med mera om ni är sugen! :P

2011-03-23 @ 21:42:59
URL: http://ericaj87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0