Lördag..

Igår ville jag nog inte ens kliva upp ur sängen när jag såg vad som hände ute..Snö,hur mycket som helst!!Vad less man blev,riktigt less..Men eftersom jag skulle köra Joel till Gävle för uppskrivning,fanns det inge val..Dessutom väntade en sväng på stan,som man inte säger nej till..

Joel klarade sin skrivning och nu är det liksom så defenitivt,han är vuxen nu..En man med körkort!!Man blir lessen och det känns som om man mist nått..Men för mej kommer han alltid att vara den lilla goa ungen..

Hilmas ögon är bättre nu och det är så skönt,så förhoppningsvis blir det dagis p måndag,och för mej väntar Mvc.

Dagen idag har ju varit helt underbar,vilket väder vi har..Helt suveränt..Förmiddagen spenderades i Hoo på fika,sen for vi hem och Hilma sov ute i vagen,jonas tvättade bilen och sen satt i solen och bara mådde..
Familjen Berg/Granlund tittade över på fika och trevligt surr,barnen lekte och stojjade..

Mina tankar har även varit hos lilla Lovis som legat på Gävle sjukhus,med lunginflammation!!Lilla lilla vän,små barn ska inte behöva vara sjuka.Man lider så med dom.Men nu är hon hemma,och vi hoppas för allt i världen att hon kryar på sej..

Nu väntar sängen och en ny dag imorgon..Hoppas hoppas solen skiner som idag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0