ensam hemma..

morr,allt jag skrev försvaann,gissa om man tappar lite lust att göra om allt..Tusan och dubbeltusan vill jag verkligen säga..

Mannen och ungen for på fotboll på Vindarnas tempel och jag fick lite tid hemma,plocka ihop lite och det slog mej att bloggen var ju längesen man besökte..

Mycket har hänt och vet inte vart jag ska börja..Men jag hoppar lite hit och dit,så blir det nog bra i slutet..

Melvin har fyllt år och det bjöds på masa götta,men har ju trångt i magen så man får ju inte ner så mycket och det var ju tur det!!

Melvin fick ett nät till sin studsmatta och gladas av alla blev nog Lovis som skrek av lycka när det skulle hoppas,killades väl i magen kan jag tänka mej..Lovis hår blev så statiskt så det va helt otroligt..








Framsidan har fått en upplyftning,dom fula,äckliga och mossiga plattorna har fått vika sej för lite grus.Gissa så bra det blev,nu ska det dit lite krukor med blommor och en fikargrupp så man ta sej en och annan morgonkaffe där..



liten hjälpreda..

Stor hjälpreda..

Så finns det inget dåligt väder..








Var till mvc igår,allt såg bra ut..Lite högt blodtryck,men det är väl som det ska..Barnmorskan tyckte det var helt makalöst att barnen kunnat "vuxit" ikapp,eftersom dom var så små.Hon sa att jag var gjord att föda barn.Men tvärnit där,ska never ever skaffa några fler barn..Nu räcker det med råge..!!

Är så nervös och spänd nu,för Hilma sover i sitt eget rum,och hur ska det gå.??
Mammas lilla goa tjej!!
Kanske slutar med att jag sover där inne och Jonas sover själv!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0