Lördag..

Vaknade strax före sju,tyst som i graven..Någonting fattas mej!Väckte Jonas som skullle i väg på svensexa,fikade lite och sen drog han.Jag plockade ihop lite och grejja,lovade mej att ta det lungt i dag.
Men nu är det myror i benen och tankeverksamheten är på hög nivå..

Vad ska jag hitta på!!
Ska jag hitta på nått överhuvudtaget!?Har en masssa och göra,men det ska ju falla en i lusten att göra just den saken!Det är ganska skönt att sitta i lugn och ro med kaffe och göra ingenting också,det händer inte ofta.Händer nästan aldrig!Det händer aldrig!!

Men en maskin tvätt ska jag nog få på..!

Nu ska det nog letas p någon lunch,är så og med vad jag äter och när jag äter.Annars mår jag inte alls bra,mår som om jag var riktigt riktgt bakis.Men det är väl för att barnen i magen tar allt jag får ner,och vad gör man inte för sina barn.

Jo,idag måste ni kolla på Kvällen är din.linnea som sjöng så vackert på vårt bröllop/dop är med idag..Tänk vad tiden går,man tycker det inte var längesen vi bodde grannar och Joel och Linnea lekte.linneas mamma Ulrika och jag umgick ofta ofta,hur fort går åren och tiden.??Hinner man med det man tänkt sej!?Nu är iallafall dom två busungarna "nästan"vuxna och jag känner men kanske bara nått år äldre..

http://www.tv4.se/1.2145893/2011/05/20/linnea_repar_med_joacim_cans
http://arbetarbladet.se/nyheter/hofors/1.3186341-linnea-star-pa-scen-med-idolen-joakim-cans



Jo,lunch var det!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0