Foton..

Vi var ju till Sandviken förra veckan för att knäppa kort,och nu har dom kommit.Igår,när jag hade kommit hem från Sandviken fick jag ett mess att jag kunde hämta våra kort..

Men ack vad surt,men hade en stark fundering att åka in idag,men..Nä orkar inte åka för tredje dagen,samma trista väg..











Några av bilderna som vi beställde..
så fort tvillingarna tittar ut ska vi knäppa på barnen,har liiitr svårt att tro att Joel vill vara med..Men på dom andra iallafall,super duktig fotograf..
Per Brobersfoto i Sandviken,åk dit vettja!!
har funderingar på att fråga mina syskon om vi ska åka dit och knäppa kort till lilla mamma som länge länge önskat sej kort på oss odräglingar.Vad tror ni,skulle det vara nått i födelsedagspresent????Fast det är väl lättare att jaga ihop en skock getter än att få oss framför kameran!

Har umgåtts lite med den större bäbisen idag,men nu skulle han iväg och städa bussen sin,så jag ska väl göra nån nytta här hemma jag oxå,innan lillbäbisen ska hämtas hem.Sen tänkte vi fara till mormor och hälsa på lite..

Nu,nån nytta vare!!

Åh men gud,igår tvättade jag sängkläder och hängde ute,sen bädda jag rent med dom..Men fy fan vad härligt det är med såna sängkläder..Underbar känsla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0