ojojoj..

vart ska jag börja,påsken eller midsommar förra året..För det va väldigt väldigt längesen jag blogga..

Fast jag går hemma och har hela dagarna på mej så hinns det inte riktigt med,man har ju tusen och åter tusen saker att göra och vill göra..

Vi håller på med Hilmas sovrum,som jag var och köpte färg till.Så har jag min egna Bo Rappne,som grejjar i landen,jag pekar han gräver..Blir jädrans bra när det blir klart..Hoppas vi iaf..

Har grävt upp landet runt huset och satt Buxbom bollar,fyllt på med grus,som Hilma och Jonas var och hämta igår.Lillfisan älskar ju att åka lastbil,sken som en sol!!
Flyttat lite perenner,och tagit bort någon buske,satt potatis,rädisor,sallad,tomat,gurka,morötter..Så vi får se vad som får sködas i sommar.
En gungställning har flyttat in på vår trädgård oxå,så nu ska skruttan ut och gunga så fort hon slagit upp ögonen!

Igår var jag till Mvc,och blutsaften hade gjort  effekt..
Men när man får springa på toa 1000 gånger om natten och vrida och vända och höfterna gör ont,men grädde på mosen är ju att den satans hostan kommit åter,så nu håller jag hela familjen vaken om nätterna.

Idag är det nytt tillväxtultra får se om smågrynen växt på sej,ska bli så spännande..


Kommentarer
anette löf nornholm

Ja nu är det spännande när dom vill titta ut <3

2011-05-04 @ 12:35:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0