Onsdag.

inne på vecka 38 nu,eller just i dag 38+2 och inga bebisar som vill komma ut..får väl gå fram till jul eller nått..
var på extra koll i Sandviken idag då jag har fått högt blodtryck och äggvita i urin.Men dom satt iaf inte igång med,då äggvitan räknas +1,+2,+3..och jag hade +1,men vila vila var det som skulle göra susen..Jag mår bra,och barnen mår bra,så då får dom väl ligga kvar då.

Men ack och ve så tungt det börjar bli,riktigt jobbigt att ha denna mage i vägen..Ständigt kissnödig,svulla fula fötter..

Idag hade vi besök av lilla Thilde och hennes storebror Robin,så liten så söt..Hilma frejja och grejja med bäbisen,skulle se när hon fick välling och ge henne nappen..Att Hilma varit så liten har man ju glömt bort..

Igår stod det storhandling på schema,skönt att ha det gjort utifall att man skulle få för sej att föda barn eller nått sånt,då kan det vara skoj att ha nått hemma när man återvänder hem.
Så nu har vi mat i skåpen,frysen och kylen.
När jag kom hem från sandviken så kom Jonas kusin Anna och hennes barn och kolla på huset och ville fika lite.Trevligt trevligt..

Morgondagen ska nog jag göra nån paj och nån kladdis som ska få bo i frysen ett tag,kan ju vara skoj att ha nått att bjussa på när det kommer främmande.Fålla upp ett par gardiner och hämta mitt nya fina körkort..Det var nog vad morgondagen har att bjussa på.

Tänkte hinna en ikea tur för inköp av krukor som ska få bo ute i sommar..
Men det kanske hinns i helgen,men då har ju även Joel hemmatävling och det vill man ju dock inte missa..Spännande..

Nu ska jag surra lite med mannen min som kommit från skogen,veden ska ju fixas,så vi slipper frysa i vinter..

hejjpa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0