Gjort nått förbjudet!!

Idag har jag gjort nått riktigt förbjudet!!Eftersom ingen ville bjuda på fika och ingen ville komma på fika så tänkte jag fara till Ikea..
Men efter ett lite överläggade med mej själv så gjorde jag det förbjudna..
Torkade fönster,upp med stakar och gardiner..Nu är det bara vardagsrummet kvar!!

Lördag ska vi ju tomtesmyga,sen julbord..Söndag är det ju advent och då måste jag fixa det nu,idag för imorgon tänkte jag hinna gå på mamma/bäbisbio!!
Fredag är ju Hilmis hemma och då tänkte vi baka lite till advent,lillsnuppan då,vart så glad och lycklig över stjärnor och ljusstakarna idag!!
Så ska vi till skogs för att hämta hem lite granris..
Så..då fick stakarna komma upp idag!!Passade mej bra..Så fint det blir,så mysigt..

Tänka sen att snart är det jul,så fort det går..Hoppas det kommer lite snö bara..
Så trist och tråkigt när det är barbackat..Plaskigt och grusigt,nä tacka vet jag kallt och snö..

Tänka sej att om en vecka blir tvillingarna ½året, ett halv år!!jösses..Mina småfisar då..men snart får vi snussa på en liiiten liiten ny bäbis,eller liten och liiten..
Lilla Ebba vägde 4250 g och var 56 cm lång,så hon är ju inte så liten!!Grattis Jonas och Helena till eran juvel!!

Maken tog ungarna och drog iväg till butiken,har inte riktigt hunnit med den uppgiften idag då jag som sagt torkat fönster och pressat gardiner.Fy vad det är trist att stryka just gardiner,dom har ju kommit på strykfria skjortor,då måste det finnas strykfria gardiner..!!?

Går runt och funderar på ett ilandsproblem,vad ska jag ha i adventstaken,förra året hade jag polkagrisar,vad ska jag ha i år?Hallonbåtar,sockerbitar,ostbågar!?:)
Nä,får väl fundera på det ett tag!!

Sen tänkte jag hinna måla dessa satans fula dörrar,men vilket projekt.Dom ska hakas av,grundas,en ska spacklas,sen ska jag måla!?,rollas,vilken roller!?sprut målas!?vart ska jag hålla till!??Vilket är enklast!?vilket blir bäst!?
Sen roligt att bajsa utan toadörr!!!men det blir nog bra,när det blir klart..


Någon som kan bajsa så är det Esther,munfiser...





Gogubben..





Kolla bakgrunden,Hilma skruvar och gjejjar..



Nu blir det stekt korv,spenat och potatis..






Kommentarer
Anonym

Fan vad arg jag blir! Din blogg gör att min mobil automatiskt hämtar nåt skit jag varken bett om eller vill ha. Riktigt dåligt!

2014-10-11 @ 20:56:47
Sarah

Hejsan..Tyvärr då kan nog inte jag göra något åt det,sen har jag bytt blogg nu.bloggat inte på blogg.se längre.Nu ska du inte tro att jag fixat till så din mobil får fnatt..

2014-10-11 @ 21:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0