Mannen..

i huset är oerhört hjälpsam,och utan honom hade jag aldrig orkat kan jag säga.

Han jobbar hela dagarna kommer hem och hjälper mej massssor,vi gör mycket tillsammans.Gör jag mat,så dukar han och Hilma.Om jag dukar av tar han alla barnen och badar med eller går ut med alla..När dom små liven sover så hjälps vi åt med det som ska göras,så han sitter inte bara på röven och väntar på sängdax..Om jag håller p med tvätt kan han koka lite te och hur gulligt är inte det!!Uppskattas mycket i mitt hjärta!!

Idag fyller våra skatter 4 månader,4 månader..Tider har rusat förbi och jag älskar varje sekund jag får vara med mina underbara barn..Joel,Hilma.Esther och Algot är mina skatter mitt allt!!





Åt hon makarnoner damen idag månne!????


Kommentarer
Lillasyster

Ni är verkligen jätteduktig båda två tycker jag!! O barnen era är verkligen dyrbara skatter! Älskar er alla! <3

2011-10-05 @ 18:19:22
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0