S som i semester..

men det är inte något som jag tagit precis,men man skulle gärna kunna tro det..
Men har haft häcken full,nästan hela vägen upp också!!men dagarna är full med aktiviteter som Bvc,Mvc,fotograferingar,handling och gud vet allt om ska falla på min lott!!

Men nu har jag dragit lite i handbromsen och nu ska det tas lugnt någon dag,eller kanskae nån timme iallafall!!

Söndagen fick vi bäbisfrämmande och det var hur mysigt som helst,har mina bäbisar varit så små!??
Vi kastade ihop lite kvällis och bjussa på,nått så simpelt som köttfärssås,men det är ju mat deet med!!


Kusinbus..



Nya tillskottet,en go lite Vincent,så bedårande söt..




Kram på max..


Puss och hejdå!!

Måndag hade jag tid,eller jag och jag!!Barnen hade tid på bvc,alla tre..
Algot har en matchvikt på 7340 och var 67 lång,stora goa killen!!Vi har ju börjat med smakisar nu,och Algot älskar gröt,riktit götta..Esther hon tuggar maten,som det var en bit fläskkorv och rotmos hon fick!Esther vägde in sej på6760 och är 62,2 lång..Hilma skrek som jag stuckit kniven i henne,skulle INTE väga sej,och absolut INTE kolla längden!!
    kom då,toffelrackare ska jag mumsa på dej!

Tisdags var det fotografering  på öppna förskolan,toppen eftersom man inte knäpper längre på dagis,där knäpper man bara gruppbilder.Sagt och gjort knata ner men barnen,men när det väl var våran tur var Algot så trötter,och tyckte nog att fotografering var överskattat,så det blev bara kort på Hilma..Men det gör inte så mycket eftersom vi ska till sandviken till brobergsfoto och visa upp våra skatter!!

Dante ja,har det nog helt underbart hos en underbar tjej,och hennes sambo..Vi pratar varannan dag och han har det så bra,nu ville hon låna honom över helgen och det tycker jag lät fint!Älskar verkligen min hund,men tiden finns inte,inte den tiden jag skulle vilja ge han,så får jag ständigt dras med det dåliga samvetet..Att ha ett liv med korta promenader och en dag på lina ute,är inget hundliv..!!
Då kan man lika gärna vara utan hund tycker då jag!

Vi har ju varit i Norge,trevligt..Tack Erik,Johnna och Linnea för att vi fick komma!

Hilma är så roligt,varje kväll när hon ska duscha,ska kinin på..(bikini)







Kom här nu brudar,ska vi kramas!!

Imorgon är det öppna och sen på kvällen tänkte jag sola lite,har ju öpnnat solarie här i byn..Passar ju men blek fan som mej precis!!






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0