Trött

Trött,trött,trött..Efter en massa nätter av snor,host och knöl och bök är jag nu skittrött..både fysik och psykiskt..Man kommer liksom inte iväg på nått,man orkar bara inte.Massor av måsten som man inte hinner med,massor av saker som skulle gjorts som blir liggandes,men jag är rik,rik på kärlek till mina barn!Men ibland känner man sej otroligt ensam,vi lever just nu verkligen två helt olika liv..

Sömnbrist,höstmörker,skithår och blek kan få en hamna långt under vatten ytan..Kan ibland bara vilja slå igen dörren,hoppa på den vita springaren och rida bort mot horisonten!Men så gör man inte och har jag kämpat hela mitt liv,är det bara att fortsätta kämpa,bättre dagar kommer..

Lite mer personliga saker har också hänt,som jag inte vill gå ut med här,men en stor del av mitt hjärta dog..Stora tårar kom ner för min kinder,har massor av tårar som bränner i bröstet och vill komma ut!!Hoppas bara att det blir bättre,för min skull!!

71 dagar till jul,jo man tackar..



Kommentarer
Äärkan

Men lilla vän, kanske skulle behövt lite vuxet kaffe snart? kanske en promenad skulle åtminstone rensa skallen lite? jag kan dra Hilmis! Du är så duktig och gör ett hästjobb!!! tänker på dig, kraaam

2011-10-15 @ 13:23:04
Annis

<3

2011-10-18 @ 08:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0