Hjälp..

Onsdag idag minsann och halva veckan har redan gått..

Men så är det nog när ens liv går i 220 hela dagarna och man hinner inte med speciellt mycket,då får det göras sent på kvällarna,man stupar i säng,trött..Så kommer ny dag som ser ut precis som den andra,220 knyck den också..Då är det kanske inte konstigt att dagarna blir veckor,veckor blir månader..

Jag hinner inte:
  • Kolla andras bloggar. Inte heller svara på alla kommentarer eller mail till min egen. Lessen för det.
  • Städa.
  • Shoppa (dock bra för ekonomin :)
  • Ringa folk.
  • Laga avancerad mat.
  • Sova.
  • Sminka mej,eller jo lite mascara
  • Fixa håret,ser ständigt ut som en påse skit
  • fixa och trixa inne och ute
  • Men jag hinner det viktigaste att vara mamma och mysa och ta hand om mina barn..Visst det är skitjobbigt att ha tre barn och en massa måste hängandes över mina axlar..mattider,dagistider,hundskitningstider..Att man får dagarna att gå ihop ibland är ju en gåta,men det går och jag gillar det!!Jag älskar det!!

    Nu är verkligen hösten här,jag gillar hösten.Den goa luften som blir ute,frisk och luktar underbart.
    Man får tända ljus och mysa med en god kopp the.Man blir extra glad när solen tittar fram med sina varma strålar.

    Håller på med en fotobok,gud vad tidskrävande det är,ett tag tänkte jag skita idet,men det var ju lite skoj och nackdelen är ju att man hittar ju så mycket kort som man glömt bort..Så blir man sittandes för att kolla in dom!!
    Så den fotoboken blir någ ett projekt som håller i sej länge och väl!!Hoppas den är klart till Hilma tar studenten!

    Nu ska jag hopp i säng..Hilma ska till dagis,himla massa att göra på morgonen innan man kommer iväg.

    Natti!! 



    Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    sassabrassan

    Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

    RSS 2.0