Hurra

säger vi till Hilma som varit torr hela dagen!!Nu på kvällen när vi satt och åt sa hon,snart..Peka med pekfingret och sa:kissa snart!!Stack in på toa med världens fart..När jag frågade om jag skulle hjälpa henne,ropa hon:snart sen!!
Hörde hon drog pallen till toa,sen drogs pallen till handfatet..Ut kommer en glad Hilma och säger:själv!!
Men så duktig tjej vi har!!

Sen kors i taket måste jag också göra..För första gången sen Hilma föddes så har hon lagt sej med kudde och filt i soffan i soffan i säkert tio minuter idag,det har aldrig hänt,aldrig.!!Är i chock än!!
Hon grejja och lekte på sitt rum,länge och väl nu på kvällen,sen kom hon ut och la sej självmant på kudden!!

Höstande ute gick så där,sakta men säkert!Hilma och jag hittade en groda som vi kollade på,och en massa snigla och feta maskar!!Blää..
Sen vart inte Esther speciellt samarbetsvillig heller,Algot han missade det hela med att sova..
Så det hela drog ut på tiden,men korv blev det och det var väl det viktigaste!Än är det inte vinter!!

Nu sängen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0